Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 30, 2012

a:c:h:i:k

Assalamualaikum ..
Selamat hari Selasa =)

Beberapa hari yang lalu ada menghubungi Abang Chik kat Kelantan, minta tolong belikan tiket bas ke Tanjong Malim. Sedang aku masih setia di bumi Sabah. Tiket ke Semenanjung belum beli lagi.. Aduhai..

Pagi tadi dia ada telefon, "Chik dah beli dah, tapi 18 hb pagi. ". Terima kasih.

* Abg Chik abg ketiga aku. Mungkin yang paling rapat dengan aku. Sebab dia yang selalu ada kat rumah. Pernah cakap sorang2, kalo nak cari suami, aku nak macam yang Abg Chik. Kenapa? Ada la beberapa benda yang aku kagum dan suka dengan sikap dia. APA? Tak tahu bagaimana nak jelaskan. Biarlah hati ini yang menilai. Terima kasih sebab banyak jaga adik selama ni. Moga Allah merahmati kekanda!

21 Mac 2004

No comments:

Post a Comment

UnivErSiti TerCinTa

UnivErSiti  TerCinTa