Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 30, 2012

CYCLONE CREW

Assalamualaikum.

Cuti semester ini aku mengundurkan diri dari segala aktiviti kampus. Sengaja untuk meluangkan masa dengan keluarga. Namun, tidak sabar untuk kembali ke Tanjong Malim, rindu bau tanah itu!!

Tahun baru ini, dimulakan dengan program MTB di bawah kelolaan Pusat Sukan. Beberapa hari menjadi "tetamu tetap" di Gimnasium untuk gerak kerja. Penat, tapi puas bekerja dengan rakan2 yang begitu 'sporting' dan 'sempoi'. Sampai pukul 4.30 pg, sampai tak tido, pengalaman yang mengajar kita!

Bersama mereka aku terus mengenali dunia pengurusan dan dunia kepimpinan. Moga aku terus diberi peluang untuk belajar dengan mereka.  Aku terus memantapkan pengalaman dalam bidang protokol berbekalkan ilmu yang diajar oleh Puan Marini.

CYCLONE CREW, datangku bukan sengaja, sekadar menjadi pengganti, namun rezeki tidak terduga, aku terus kekal bersama kalian. Rindu!




game silat

lukisan di dinding bilik persegaran


* baru berkesempatan berkongsi rasa mengenai mereka... kerana semester lepas yang amat sibuk.

No comments:

Post a Comment

UnivErSiti TerCinTa

UnivErSiti  TerCinTa