Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, January 27, 2011

BersAMa2 oRang HebaT

                                                                                     

                                                    
Amir dan Sam

 nk cite pe yer kali nih?? ermm...
aku xda byk pengalaman,
tp tuk berkongsi tu..ade ler sikitt...
bile dberi tgungjwb, 
cube tuk wt sebaek mungkin..
klo xtau, tanye org yg tau..
jgn jd b0d0h somb0ng yer...
mujur kawan2 ni baek...





sem ni, pegang bbrpe tugas penting..
yg menarik, satu nih.
tugas yg lom bese ak pegg, jd ketua unit lam BPKHA..
haaaa... mcm mne nk handle??
tu bnde ptame yg ak pkir..
uuuuuu... wt je... xtau, leh tnye...


org2 hebat ini byk guide ak....
sape mereka?? jeng3x
Pn. Marini
Abang Ayoi @ BK.. hik2..
 spot the green watch.. ha2














Pn. Marini, A. Nan, Amir Batrisya, Dancy, Sam, Khalil,
 A.Ayoi, Kuntum, Bancha, Moris, n Sara ...
dan x lupe jgk wt adk2 junior yg bru bkejasama..
i gemuruh tauu.. 1st time b'depan ngn korg..
hihihi.. dgn muke x bsalah, i ngaku jew...
Abang Nan


                             

 bak kata abg Nan.. kat UPSI ni,
cube tuk kumpul 2 sijil utama..
 sijil AKADEMIK.. dan sijil PENGALAMAN
Insyaallah, dik akan pegang amanat tersebut...

4 comments:

  1. wah!!~~suke3..nme aku ade..he4!!~~
    sama kite berlajar kn mashimashi..

    ReplyDelete
  2. woot woot sedih nama saya xder hee

    ReplyDelete
  3. Wuuuu!!! Terharu saya gambar saya terpapar di blog Kak Mashie. Haha. Saya pun masih baru. Jadi, sama sama lah kita mencari pengalaman yang bakal mematangkan kami semua!!! :))

    ReplyDelete
  4. kuntum: hik2.. suke yer? sy pom suker..
    rara: hik2...jgn sedihh
    sam: terharu?? memang nk sruh korg tharu pom.. hi2
    sama2 la kite blajar..

    ReplyDelete

UnivErSiti TerCinTa

UnivErSiti  TerCinTa