Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, February 26, 2011

jAri-JemAri keMbali MenAri

hampir seminggu lebih tidak menulis. rindu dengan blog ini. hehe. minggu lepas agak sibuk yer. PRK!! benda paling penting. huhu.. saya minat politik. teramat!! tapi belum cukup ilmu untuk menerjah ke lembah itu. haha. kalau ada rezeki, adalah nanti yer. menyentuh soal PRK, kabinet MPP sesi 2011 telah dibentuk. aku sokong apa sahaja keputusan, asalkan kalian boleh perjuangkan hak mahasiswa! ingat wahai sahabat2.. AMANAH itu bakal disoal di 'sana' nanti. cuba lakukan yang terbaik. haaa..lagi satu, ingat dan sama2 lah kita amalkan 'Ular menyusur akar, takkan hilang bisanya'. aku sentiasa memegang kata2 ini. kenapa? walaupun aku sekarang berada di atas, tapi aku pernah berada di bawah. aku pernah merasa kedua2 kedudukan. bagaimana perasaannya. oleh itu, aku cuba sedaya mungkin untuk menjaga hubungan dengan rakan2. kerana merekalah sumber kekuatan aku di bumi UPSI ini!! hujung minggu pula dihiasi dengan test ODE. Alhamdulillah, dah berlalu. sekarang kembali fokus untuk test STAT pula. Insyaallah, mohon dipermudahkan urusan. rasanya, setakat ini dulu perkongsian. hihi..

Sedikit kata-kata motivasi malam ini untuk perkongsian:


"Kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita. 

Tetapi hanya dengan memberi kemaafan sahajalah kita akan dapat mengubati hati yang telah terluka.

No comments:

Post a Comment

UnivErSiti TerCinTa

UnivErSiti  TerCinTa